MARVEL’IN BLACK ALBUM’U!

Titan’daki savaş harika, ancak Wakanda’daki savaş destansı! Zaten bu film için ”Marvel’ın Wrestlemania”sı diyebiliriz! 10 yıl, 18 film… Hepsi bunun içindi. Bu şekilde de giriş yapabilirim, ama eminim ki bu girizgâhı günlerdir görüyorsunuz.… Okumaya devam et

MCU’NUN YANLIŞLARI

Geçtiğimiz aylarda MCU (Marvel Cinematic Universe) yani Marvel Sinematik Evreni 10. yılını mütevazı bir buluşmada kutladı ve bunu şık bir fotoğrafla taçlandırdı. 2008 yılında ilk Iron Man filmi çekildiğinde plan sadece Avengers’ın büyük… Okumaya devam et

2017

Son zamanlarda Iron Maiden’ın çok sevdiğim ”Wasted Years” şarkısını düşünür oldum. Harika bir Adrian Smith şarkısı olmasının yanı sıra şarkının sözleri her zaman önemli oldu. ”Anla. O harcanan yıllarını aramakla harcama zamanını. Karşı… Okumaya devam et

VASAT JEDI

…İstediğiniz kadar iyi bir yönetmen olun, eğer elinizde iyi bir hikayeniz yoksa her şey boş! Bugüne kadar hep Star Wars‘un devam etmesi gerektiğini savundum, çünkü Star Wars‘u bizim çocuklarımız da bilmeliydi. Hatta Star… Okumaya devam et

TEŞEKKÜRLER SNYDER

Zack Snyder’la ilk tanışmam pek çok kişi gibi 300 ile oldu. Şimdi için pek yenilikçi sayılmayacak yeşil ekran sahneleri ve savaş koreografileri 2007 yılı için büyük bir hamleydi. En önemlisi de filmin değişik… Okumaya devam et

TAVİZ

Bu film aslında Snyder’dan geriye kalanları izleyebilmekle ilgiliydi. Her şeyden önce bu Zack Snyder’ın filmi değil! Bu Snyder’ın planı hiç değil! Ben filmi izleyene ve içerden sızan fiyaskoları okuyana kadar Joss Whedon’ın sadece… Okumaya devam et

  • Diğer 9 takipçiye katılın

  • Reklamlar